Design Thinking Trening

04.08.2021.

Kako potaknuti kretivnost (u timovima)?

Jeste li se zapitali koju to svoju potrebu Vaš korisnik stvarno želi ispuniti?
Koliko duboko ste spremni ići i kojih ste se uvjerenja spremni osoloboditi na putu da to saznate?

Odgovor na ta pitanja dat će vam Design Thinking metodologija.


Design Thinking je proces kreativnog rješavanja problema, a ono što ga razlikuje od drugih inovativnih programa jest da je u srži izrazito humanocentričan.

Što to znači?

Design Thinking se fokusira na ljudsku potrebu koju želimo zadovoljiti. Metodologija Design Thinkinga potiče organizacije i pojedince da u fokus stave potrebe ljudi za koje stvaraju i tako kreiraju bolje interne procese, proizvode ili usluge.

Moć Design Thinking procesa je da se osobama koje nisu profesionalni dizajneri, i često se izjašnjavaju kao nekreativne, daje metodologija koja pomaže otvaranju inovativnih riješenja i procesa. Mijenjanje samolimitirajućih faktora i jednostavna promjena perspektive donijet će Vama/Vašem timu potpuno nove uvide.

Koliko ste puta čuli: “Oduvijek smo to radili na ovaj način!“ ili “Ovdje se stvari rade ovako.” i osjetili blokadu zbog percepcije određenih bihevioralnih normi?
Design Thinkining Vam metodologija će pomoći izbijanju zacementiranih argumenata.

Primjena Design Thinking metode je izuzetno široka i može se implementirati bez obzira na uloge u najrazličitijim sferama i fazama radnog okruženja, bilo da se radi o brzopromjenjivom business okruženju i izazovima do specifičnih zahtjeva koje donosi rad u zdravstvu, obrazovanju, državnim službama i neprofitnim organizacijama. Redefinirajte poslovne potrebe kao ljudske potrebe i tako ostvarite svoje KPI - jeve.

Koristeći Design thinking metodu ujedinjujete ono što vidite kao poželjno s onim što je tehnološki izvedivo i ekonomski isplativo.

Primjeri: Tko koristi Design Thinking? Gotovo svi, a od njih svi najbolji.

Design Thinking metodu koriste i start upovi i najmoćnije kompanije koje se percipiraju kao inovativne, fleksibilne i brze u prilagođavanju novim zahtjevima korisnika: Apple, Nike, Microsoft, Netflix, Samsung electronics, PepsiCo su samo neke od napoznatijih.

Upravo specifični zahtjevi proizašli iz činjenice da je pandemija redefinirala stvarnost poslovanja potakle su kompanije da posegnu za brzim, kreativnim, jeftinim i učinkovitim izjmenama i prilagodbama online načinu rada i virtualnom okruženju.

    

Metoda Design Thinkinga vodi korisnike kroz pet faza koje “dizajneri” iskustveno prolaze koristeći disciplinirano razmišljanje. U praksi iterativne, a na treningu linearne faze Design Thinking procesa, omogućuju empatiju kroz promatranje i razgovore s krajnjim korisnicima, redefiniranje izazova na kojima se radi, ideaciju i izradu, te testiranje jeftinih prototipa novih ideja.

Trening je izuzetno interaktivan i u svom online i live izdanju.

Mjesto održavanja:
Zagreb
Online


Trenerice:

Sanja Zdunić
Mirna Lipošinović

vrh stranice